Witajcie Drodzy Goście!


Przyjaciele, Znajomi, Nieznajomi, przypadkowi i wchodzący tu z pełną premedytacją. :)





czwartek, 17 lutego 2011

Dzień Kota!


Dziś Światowy Dzień Kota! Z tej okazji wszystkim Kotom i Kociarzom życzę wszystkiego miauuuu! :)

Do zdjęcia pozuje Jambroż Jamrożowaty vel Busiek Gruba Dupka:
A to moje dwa Szczęścia Najczarniejsze- Busiek i Totusław Totuliński vel TotoTakaNędzaChodząca


Strasznie tęsknię za moimi Łobuzami...

Na fali przecudnego ostatniego zakupu (jesteśmy w Rossmanie i nagle widzę półkę z artykułami malarskimi. Przystanęłam i tak jakby do siebie westchnęłam: "zawsze chciałam takie farbki..." Jak taka sierota! :) I Pan G. się uśmiał i zaproponował zakup.)  a także zainspirowana kocim dniem oraz pod wpływem obrazka, który kiedyś narysował Pan G., a którego oczywiście nie mogę teraz znaleźć, powstał dziś Kotusław...
Ileż to rzeczy ma wpływ na artystę! ;-)






ok, znalazłam zdjęcie rysunku Pana G.
Oto i ono:

A Szwester mówi, że ona też dziś dostała kota... W pracy...  "Obyś cudze dzieci uczył Szwes..." :)
Dobranocka!
Miau!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz