Witajcie Drodzy Goście!


Przyjaciele, Znajomi, Nieznajomi, przypadkowi i wchodzący tu z pełną premedytacją. :)





piątek, 25 maja 2012

Jest taki dzień...

U nas w domu, można powiedzieć, że jest taki dzień, dzień po dniu!
Dziś Moja Mama kończy kolejne naście lat! :) A już jutro Dzień Matki. Wszystkiego najlepszego Mami!
Może macie inne zdanie, ale ja i tak uważam, że moja Mama jest najlepsza! :))

Na poniższej fotce jesteśmy z Mamą  w tym samym wieku! I nawet kostiumy mamy podobne!  :)



Jutro będziemy hucznie świętować. Torcik już się piecze. Wczoraj powstał prezent "od serca", bo będzie też taki kupny- nowy komputer, który z pewnością ucieszy, ale pewnie nie tak bardzo, jak ten drobiazg zrobiony ręcznie. :)
Inspirację zawdzięczam Komuś Wyjątkowemu
Ten wspaniały chłopiec robi takie cuda, że aż mi wstyd i zazdrość mnie ściska, że ja tak nie umiem... To dzięki Kubie właśnie i Jego "przepisom" nauczyłam się robić te broszki! Dzięki Kuba! Jesteś naprawdę nietuzinkowy i masz ogromny talent! Gratuluję i podziwiam! Pewnie Twoja Mama jest z Ciebie bardzo dumna! Taki Skarb, to dla Mamy najlepszy prezent!

A oto i moje pierwsze próby. Broszki dwie, bo od jakiegoś czasu mam i  drugą, bardzo fajną Mamę w gratisie za sprawą najlepszego Męża świata! :)






Broszka na kartce pofrunęła do Teściowej. :) Mam nadzieję, że zdąży na czas...


A na koniec śliczny obrazek z pięknego zachodu słonka, które możemy codziennie podziwiać z okien naszego saloniku...


Życzę Wam fantastycznego Dnia Mamy!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz